maandag 8 september 2014

tentoonstelling Arnhem

Afgelopen donderdag ben ik , samen met mijn moeder, naar de druk bezochte tentoonstelling geweest van het quiltersgilde in de Eusebiuskerk te Arhem. Zowel traditionele quilts als art- quilts zijn daar in een prachtige ambiance tentoongesteld. Mooie werken in de art-quilt hoek van mede cursisten Nienke en Loes. Ook Wil Fritsma haar werk vind ik erg mooi.Maar ook het werk van Gerry van Alphen , heel bijzonder om te zien.


 Vol nieuwsgierigheid was ik op zoek naar mijn eigen werkstuk tussen de meer dan 200 prachtige inzendingen. Na een spurt tussen de panelen en mensen zag ik hem.
Helemaal geweldig is het dan als je er een groep , meest dames, aantreft die jouw werk oprecht bewondert, zonder dat ze in de gaten hebben dat de maker meeluistert.

Leuk is het als je ziet dat mensen het de moeite waard vinden om het te fotograferen.

Dagen van twijfel en onzekerheid vallen in het niet, als je hoort dat jouw werk anderen inspireert om zelf meer te durven.


De tentoonstelling is nog te bewonderen tot  en met 9 september.



3 opmerkingen:

Anoniem zei

Geweldig Wilma, een prachtig werkstuk.
Geniet van de leuke reacties.
Groetjes Ellen W QS11

Anoniem zei

Dag Wilma,
Super, daar mag je best heel trots op zijn! Geniet van al het goede en als je tijdens het werk eens twijfelt, denk dan maar even terug aan dat moment!
Ik hoop dat je met heel veel plezier nog veel meer mooie dingen mag maken.
Hartelijke groet,
Rita Elzinga

Ineke zei

Ik vond het een prachtige quilt, zo bijzonder!Ook ik heb er foto's van gemaakt ;-)

Liefs, Ineke (uit A'doorn)

http://inekehulzebos.blogspot.nl/